torstai 2. heinäkuuta 2015

Kesäfiiliksiä

Johan se aika taas vierähti viime merkinnästä. Töitä puskettiin kesäkuun puoliväliin ja sitten alkoi se odotettu ja tarpeellinen 7 viikon kesäloma. Melkoinen kevät isoine muutoksineen on takanapäin, nyt kolmen viikon lomailun jälkeen alkaa vihdoin tuntua siltä, että väsymys hellittää.

Aika mukavat ilmatkin on olleet nautiskella omalla pihalla. En kestä niitä sääpessimistejä, jotka valittaa jokaisesta sadepäivästä ja odottaa vaan 30 asteen helteitä, joista ei sitten edes pahemmin iloita, parhaassa tapauksessa vaan uumoillaan jo seuraavaa sadepäivää. Mä olin tosi tyytyväinen aurinkoisiin +20 asteen päiviin, liika helle käy mulla voimille vaikka lämmöstä, auringosta ja kesästä todella nautinkin. Ja oon kyllä ihan näistä muutamasta hellepäivästä täysin siemauksin nauttinutkin. Toukokuun lopussa luovuin mun omasta asunnosta kaupungissa ja sen myötä sain myytyä joitakin tarpeettomia tavaroita. Rahat käytin aurinkotuoliin ja onhan sille ollut käyttöä! Ihan mukava bruna koristaa jo meikäläisen ihoa. ;) Oon niitä onnekkaita joihin aurinko tarttuu helposti enkä pala oikeestaan koskaan.

Hankinnoista puheenolleen, meidän pyykinpesukone hajosi alkuviikosta eikä siinä sit oikein muu auttanut kuin hankkia uus. Mies löysi netin syövereistä onneksi hyvän plussakorttitarjouksen asiallisesta pesukoneesta ja sitä tässä nyt sitten odotellaan. Tuodaan kotiinkuljetuksena kello 9-12, varmaan minuuttia vaille 12 tuodaan kun oon sitä heränny ajoissa odottelemaan. ;)

Loma on mennyt tähän asti melko rauhallisissa merkeissä. Juhannustakin vietettiin kotosalla, saatiin onneksi kaksi ihanaa ystäväpariskuntaa yökylään ja oli kyllä ihan mahdottoman mukava juhannus. :) Ihan tyhjän talon masennus iski hetkeksi jälkeenpäin kun oli niin kivaa kun oli eloa ja ihanaa seuraa talossa.

Huomenna koittaa sitten yksi elämäni merkkipaaluista, kun menen ekan kerran elämässäni Ruisrockiin. :D Juu, 25 vuotta elämästäni oon tässä kulmilla asunut mut koskaan en oo tullu festareille lähteneeksi. Liput on kalliit enkä koe olevani mitenkään kovin festarihenkinen ihminen eikä suuret väkijoukot kiinnosta. Sen verran kuitenkin viime vuosina lähipiirin hypetys on saanut asiasta kiinnostumaan, että huomenna sitten mennään. Ja kyllähän sitä nyt tässä vaiheessa alkaa jo paatuneinkin festariskeptikko olemaan tosi innoissaan!

Kuukauden päivät tässä nyt vielä sitten lomaillaan ilman mitään suurempia suunnitelmia. Mies on töissä koko kesän, joten yhteistä reissua suunnitellaan vasta syksymmälle. Ja mikäs mulla tässä ollessa, iso piha, oma rauha, puulämmitteinen saunakin. Palju vaan puuttuu. :D Kyllä tässä kelpaa akkuja latailla syksyä varten ihan kaikessa rauhassa.

Loppuun vähän kuvafiiliksiä kesästä, nauttikaa hei kaikki nyt niin paljon kuin voitte! Palataan taas kun muistan, puspus!











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti