sunnuntai 4. toukokuuta 2014

Jokainen yö vie aamuun



Voi olispa aikaa
jo kulunut tarpeeksi
kuukaudet menneet
ja sydän ois ehjä
tai ettei ois
hän lähtenyt sittenkään pois

Peiton alla on kuuma
sä haluat piiloutua
kaikki on auki
ja puhelin kiinni
mut sä et jää,
siihen et kuitenkaan jää

Jokainen yö vie aamuun
jokainen yksinäinen
valon jos sytyttää maailma herää

Tuolla on joku toinen
se vielä ei tunne sua
sinä et usko
mut ei sinusta riipu
et mitään voi,
mitään et kuitenkaan voi

Se tulee sua vastaan
kävelee samaan huoneeseen
kaikki on uutta
ja samalla vanhaa
Et mitään voi,
mitään et sillekkään voi

Jokainen yö vie aamuun
jokainen yksinäinen
valon jos sytyttää maailma herää

Hei jokainen yö vie aamua päin
sä luulet et sua varten ei rakkautta oo enempää
mut se vielä tulee, etkä voi mitään

Voi olispa aikaa
jo kulunu tarpeeksi
kuukaudet menneet
ja sydän ois ehjä
tai ettei ois
hän lähtenyt sittenkään pois









                                    
                                               Sä olet mun viilto, mun varjoni huuto
                                               Itkien uneen mä jään
                                               Mä olen sun vanki, sun valtasi alla
                                               Sä olet se tie, joka harhaan mut vie, jos mä seuraan sua

                                                En pääse irti, mä valun hukkaan
                                                Sä et sitä edes huomaa
                                                Mä roikun kiinni kuin kuolemassa
                                                Sun viimeisessä suudelmassa

                                                Oon ikävän lapsi, olin valoa vailla
                                                Rakkautes turvaa mä hain
                                                Sun ovella ootan, sade ihoa hakkaa
                                                Tää kaupunki kuolee mun sieluuni huone sua kaipaa taas

                                                En pääse irti, mä valun hukkaan
                                                Sä et sitä edes huomaa
                                                Mä roikun kiinni kuin kuolemassa
                                                Sun viimeisessä suudelmassa
                                                Mä revin paidan, rikon kaiken
                                                Tahdon olla hetken vapaa
                                                Jätän haavat, jotka annoit
                                                Juoksen viimein pimeästä pois




 





                                    



                                             
Tuttavaksi jäi paniikin tunne,
                                             että en oo kukaan, en ees olemassakaan
                                             Lakkaamatta etsin pelastajaa
                                             On mulla ollut aina joku, jota rakastaa

                                             Pelko päivät söi, mä ootin
                                             hetkeä, kun jäisin yksin
                                             Hahmotonta, kasvotonta
                                             mustaa vuotta liian monta

                                             En kiinni meihin jäänytkään
                                             ja sittenkin voin hengittää, ilman sua
                                             mä jään, pysähdyn ja mua ei kanna toiset enää

                                             Seurana on vain vieroitusoireet
                                             Kaikkialla, ympärillä vieläkin sut nään
                                             Sade saattaa sua, kun tulet vastaan
                                             Viiman voin vieraaksi ottaa sua enää en

                                              Pakkomielteisesti meitin,
                                              missä meet ja ootko yksin
                                              Hahmotonta, tarpeetonta
                                              vuotta hukkaan liian monta
  

                                             
En kiinni meihin jäänytkään

                                             ja sittenkin voin hengittää, ilman sua
                                             mä jään, pysähdyn ja mua ei kanna toiset enää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti