maanantai 3. helmikuuta 2014

Back in business

Blogissa oli pieni saikkuilu- ja seurapiiritauko, mutta kylläpä oli jo ikävä kirjoittamaan!



Minkäänlaisena yllätyksenä ei tullut, että viime viikon nieluviljely näytti positiivista angiinalle ja oon jälleen kerran antibioottikuurilla. Kannatti kyllä hoitaa itsensä kuntoon, koska olo on nyt viikontakaiseen verrattuna aivan loistava. Opinpa tästä myös sen, että jatkossa en aikaile lääkäriin menolla.

Mutta se niistä sairaskertomuksista, nyt vähän viime päivistä kuvina.




Ilahdutin itseäni perjantain palkkapäivänä uusilla buutseilla, jotka pääsivät heti viikonloppuna ulkoilemaan poikaystävän tuparien kunniaksi. Paranin onneksi juuri parahiksi bileitä varten.




Käytiin viime viikolla kyläilemässä ja sieltä löytyi näinkin söpö karvakorva. :)



Aikaa oli paljon kynsien värkkäilyyn, tässä parit lempparit.






 




Nyt on siis taas aloitettu arki (mitä hirveimmässä harmaassa loskakelissä, kesämullenythetienjaksaoottaa) ja tällä kertaa varmaan päästään pidemmälle kuin tiistaiaamuun näissä työpäivissä. :D

Alan tosiaan nyt hiukan jo kypsyä tähän ikuisuuden pitkään talveen ja kevät ja kesä on mielessä joka päivä. Toisaalta pitäis kai olla tyytyväinen, että talvi jatkuu vielä, kevät kun pitää sisällään myös suuria ammatillisia ja elämän suuntaa koskevia päätöksiä. Nämä pohdinnat ja päätökset päätyvät varmaan tännekin sitten jossain vaiheessa kun ovat sillä mallilla.

Kesä on mulla mielessä myös siinä suhteessa, että oon tänään kokeillut jo viime kesän vaatteita että miltäs ne näyttää päällä ja kotiasuksi päätyi viime kuukausien pyjamahousujen ja kaksien villasukkien sijaan toppi ja sortsti. Mulla taitaa tosiaan olla aika pitkä odotus eessä...

Mun asunto on viime aikoina toiminut mulle lähinnä varikkopysäkkinä, oon oleillut enemmän poikaystävän luona. Eilen illalla kotiuduttiin vaihteeksi tänne. Tämän alkuviikon vapaa-ajat pitääkin nyt sisällään kotoilua, etenkin siivousta ja pyykkäystä. En muista milloin viimeksi mun pyykkikori on pursunnut niin yli kuten tänään, oon aika fanaattinen pyykin suhteen ja pesen yleensä noin kolme koneellista pyykkiä viikossa. Tiskaus ja pyykkäys on mun lempparikotihommat, aika moni taitaa inhota niitä? Voin mielelläni tulla muidenkin luo näihin puuhiin, ruokapalkalla!

Mun taitaa olla nyt aika imuroida, ei oo hetkeen ollut myöskään niin kauheita pölyvillakoiria nurkissa kuin nyt... Hauskaa viikkoa kaikille!



P.S. Tänään tulee tasan puoli vuotta siitä, kun tapasin poikaystäväni ensimmäistä kertaa. <3






Ensimmäinen ja viimeinen kuva weheartit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti